Natalie er Head of Marketing & E-Commerce i Studio Sommerfeldt, og har vært en sentral del av teamet siden oppstarten.

Med lang erfaring fra motebransjen og ansvar for både markedsføringen, e-commerce, innkjøpene og det visuelle uttrykket til selskapet, kombinerer hun kommersiell teft med en sterk sans for stil og kuratering. Med bakgrunn i markedsføringsledelse og digital markedsføring, har hun opparbeidet seg bred kompetanse innen retail, merkevarebygging og trendforståelse – noe som gjenspeiles i Studio Sommerfeldts nøye utvalgte sortiment.

Hun brenner for å skape en balanse mellom det klassiske og det som rører seg i tiden, og har alltid et bevisst og bærekraftig blikk når hun setter sammen uttrykk. Hun tenker helhetlig i klesvalg, og er opptatt av plagg som kan brukes på ulike måter og vare over tid – både i stil og kvalitet.

Natalie har spilt en nøkkelrolle i å utvikle Studio Sommerfeldts identitet og vekst i det digitale markedet. Med et sterkt kundefokus skaper hun helhetlige og visuelle opplevelser som treffer en moderne og kvalitetsbevisst målgruppe. 

Artikler av Natalie

Slik vasker du klær i lin

Slik vasker du klær i lin

Lin er et slitesterkt materiale med lang levetid – hvis man tar godt vare på det. Med feil vaskemiddel eller dårlige rutiner, risikerer man nemlig ...

Sko til bryllup

Sko til bryllup

Et bryllup er en anledning der alt skal klaffe, og det gjelder ikke bare for bruden og brudgommen, det er også viktig at forloveren eller bryllupsg...