Natalie er Head of Marketing & E-Commerce i Studio Sommerfeldt, og har vært en sentral del av teamet siden oppstarten.

Med lang erfaring fra motebransjen og ansvar for både markedsføringen, e-commerce, innkjøpene og det visuelle uttrykket til selskapet, kombinerer hun kommersiell teft med en sterk sans for stil og kuratering. Med bakgrunn i markedsføringsledelse og digital markedsføring, har hun opparbeidet seg bred kompetanse innen retail, merkevarebygging og trendforståelse – noe som gjenspeiles i Studio Sommerfeldts nøye utvalgte sortiment.

Hun brenner for å skape en balanse mellom det klassiske og det som rører seg i tiden, og har alltid et bevisst og bærekraftig blikk når hun setter sammen uttrykk. Hun tenker helhetlig i klesvalg, og er opptatt av plagg som kan brukes på ulike måter og vare over tid – både i stil og kvalitet.

Natalie har spilt en nøkkelrolle i å utvikle Studio Sommerfeldts identitet og vekst i det digitale markedet. Med et sterkt kundefokus skaper hun helhetlige og visuelle opplevelser som treffer en moderne og kvalitetsbevisst målgruppe. 

Artikler av Natalie

Slik vasker du badetøyet

Slik vasker du badetøyet

Badetøy er laget for å brukes, elskes og vises frem. Men etter noen turer i klorvann eller lange dager i sola, kan selv den fineste bikinien miste ...